Alla inlägg under februari 2014

Av Ida - 23 februari 2014 16:37

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge, men jag har samlat på mig massa nya bilder. Så nu kommer ett låååååångt inlägg!


Till att börja med vill jag visa bilderna från när vi var på valpträff med Jessie, för ungefär en månad sen.

         

Sen vill jag visa hur Jessies nya favorit-plats ser ut. Den är perfekt, mjuk och så kan hon ligga och kolla ut genom altandörren.

 

 Och så vill jag att ni ska se vad Jessie har fått att gnaga på, ett baconfyllt merjben!

     

Sen så har ju Jessie lärt sig att kolla ut genom köksfönstret. Det lyckas hon med genom att hoppa upp med framtassarna på elermäntet.

     

Och så kan vi avsluta det här inlägget med lite bilder och film från skog och äng.

                                   


  
  
 

    

Presentation

Min blogg handlar om världens bästa hund.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards